Kundtjänst

Kontakta kundtjänst
Talsvar nr: 08-605 05 55
Kundtjänst: 08-737 86 92
E-post: livsenergi@fsys.se

Skriv till kundtjänst
LivsEnergi
c/o Förlagssystem
Box 30104
104 25 Stockholm

Medlemsvillkor

Hur gammal ska jag vara för att bli medlem?
Du ska vara 18 år för att bli medlem. Är du under 18 år behöver vi målsmans underskrift.

Hur blir jag medlem igen efter uppehåll?
Du kan bli medlem igen genom att handla på www.livsenergi.se. Om det inte fungerar kan du kontakta kundservice, tel. 08-737 86 92, e-post: livsenergi@fsys.se.

Följande information behöver vi då:
1. Namn och fullständig adress
2. Personnummer
3. e-post adress

Vilka är medlemsvillkoren för Livsenergi bokklubb?

  • Som medlem i Livsenergi får du en medlemstidning 16 gånger om året hem till din postadress och till din mailadress. I tidningen presenterar vi den senaste boklanseringen i klubben (periodens bok) samt andra spännande titlar och produkter inom ämnet hälsa till sinne, kropp och själ. Du väljer själv om du vill ha periodens bok. Om du vill ha den kan du checka ut den i kassan på www.livsenergi.se för att få hem den snabbare, kanske tillsammans med andra böcker och produkter, eller så gör du ingenting och då kommer boken automatiskt hem till dig efter sista svarsdagen. Önskar du inte kommande bok eller föredrar att köpa någon annan, meddelar du klubben detta före angiven sista svarsdag.
  • Du kan enkelt tacka nej till periodens bok på något av följande vis:
    • logga in på www.livsenergi.se och klicka på knappen Avbeställ
    • ring talsvar på 08-605 05 55 och ange aktuellt beställningsnummer
    • maila kundtjänst på livsenergi@fsys.se och uppge ditt medlemsnummer samt ditt ärende
  • Åtagande. När du blir medlem i Livsenergi åtar du dig att köpa ett antal böcker. Oftast är detta villkor att köpa EN periodens bok under ditt första medlemsår. Om inte någon av dessa 16 böcker passar dig så kan du även uppfylla ditt åtagande om du utöver eventuellt välkomsterbjudande har handlat böcker för minst 500 kr. Vill du avsluta medlemskapet utan att uppfylla åtagandet kommer vi fakturera dig mellanskillnaden vad du har betalat och upp till välkomsterbjudandets värde.
  • Ingen bindningstid. Medlemskapet har ingen bindningstid. Så länge åtagandet är uppfyllt kan du när som helst säga upp ditt medlemskap.
  • Förmånligt. Periodens bok får du till ett extra förmånligt pris, för närvarande mellan 209:- och 279:- (reservation för prisändringar och prisfel).
  • Frakt. Porto och packning tillkommer med 45:- (reservation för Postens taxehöjning) för beställningar under 500 kr. Fri frakt gäller för alla beställningar över 500 kr.
  • Du har 14 dagars returrätt och betalar då själv portot.
  • Lämna inga meddelanden till bokklubben på inbetalningskortet eller i returpaketet. Ring istället vår kundtjänst eller skriv till oss. Uppge klubbens namn och ha ditt medlemsnummer i beredskap då du kontaktar vår kundservice. Du finner det på talongen på inbetalningskortet. Du kan även kontakta Kundservice per e-post livsenergi@fsys.se.
  • Uppsägning. Uppsägning av medlemskap sker skriftligen genom att meddela klubbens namn, ditt medlemsnummer samt ditt ärende och skicka via någon av följande kanaler:
    1. Gå in på "hantera medlemskap" på ditt konto online och följ instruktionerna.
    2. Kontakta kundservice per e-post: livsenergi@fsys.se
    3. Vykort eller brev till Livsenergi bokklubb, C/o Förlagssystem, Box 30104, 10425 Stockholm
  • Kundtjänst. Kundtjänst nås på telefon måndag till fredag klockan 9.00 - 11.00. Telefonnummer är 08-737 86 92.
  • Uppdatering av telefonnummer sker två gånger per år. Önskar du att kundregistret inte ska utnyttjas för reklamerbjudanden anmäler du detta skriftligen till: Reklamspärr Livsenergi bokklubb, c/o Förlagssystem, Box 30104, 10425 Stockholm. Ange Livsenergi, ditt fullständiga namn och medlemsnummer.
  • Brafö AB behandlar kunduppgifter med modern informationsteknik och lagrar dessa för att kunna fullgöra kundrelationerna.
Reklamation & Returer
Betalning & Leverans